Hemmetti. Oikeesti mä voisin ruveta vihaamaan musiikkia.

Kuuntelin tässä pitkästä aikaa Pikku G:tä yhden ficin innoittamana, ja jäin heti kiinni. Sanokoot muut mitä sanoo, mut mun mielestä Pikku Gee ei oo mitenkää huono räppäri. Yhtä  hyvä Samy Deluxen kans. Räppäreiden listalla tietysti, sillä kaikkien musiikkilajien listalla ykkösenä on Toksut - maailman ihanimmat tyypit. Todellaki, tos syyskuun eka päivä kuuntelin Übers Ende der Weltin ja rakastuin. Billillä on ihana ääni, Tompalla näppärät sormet, Georgilla rasvaset hiukset ja Gustilla nappisilmät. Ku kuuntelin Redenin akustisen version, mä rakastuin. Olin myyty. NIIN ihanan kuulonen se oli. Jopa ihanamman kuulonen ku Arin Stay True tai Heartstealer tai Stormwind. Puhumattakaa Sonatan Tallulahista tai Shystä. Juups. Tässä kesän aikana mun musamakuni on vähän muuttunu. Vähä hevimpään suuntaa, ku viimeinki ton isovelipuolen kautta löysin Iron Maidenin ja Sonata Arctican. Toksut löysin tietysti Repen avulla, ku se hoilas koulun ekoina viikkoina Schreitä koulus. Samy Deluxen löysin, ku oli pakko kuunnella millaen heebo se Tompan lemppariräppäri on. Tarinasivujenki leiskaa oon vaihtanu, mistä pääsenki siihen Freewebs-paskiaiseen. Se vihaa mua ihan saletisti. Ensteks se ei suostunu lisäämää "Spring Nicht, Bill"-songficin osoa sille tarkotettuun kohtaa, ja toiseks se ei suostunu tallentaan ton saman songficin loppuu! Hentunenki suuttu mulle täs pari viikkoo takaperi ku kuuli et oon estäny sen meses.

HIEEEOOOH! Väsyttää ku pitäis kirjottaa seittemättä lukua Luihuisen poikaan ja toista lukua Omantunnonääniin ja kestovirneisiin. Mä en osaa vieläkään ulkoo Tallulahin sanoja muutaku sen kertosäkeen. Pitiki Lispetin antaa niin vaikee biisi laulettavaks. Juu, laulan joulujuhlas ehkä My Heart Will Go Onin yksi ton Huutiksen säestyksell. Pitäis kirjottaa jotai. Iha oikeesti. Mä en pysty olemaa päivääkää kirjottamatta yhtää mitää tarinaa. Jos mä en varsinaisesti kirjota sitä, mä punon sitä ajatuksissani ja näen sen yöllä kuvina. Kauheeta. Mä olen tosiaanki outo, ei ihmekää jottei kukaa koskaa oo pitäny meikäläisestä. Paitsi tietysti nettikamut, mut ne varmaa juoksis Kiinaa jos näkis mut IRLis. JESH! Maanantaina pitäs tulla luokkasormukset. Ihanaa saada se vihdoinki, vaikka mä en tiedä voinko mä ees pitää sitä kauaa. Kaikki rahat menee ainaki mulla tanssitunteihi, ja äskettäi meni sneakereihin, mun tanssikenkiin viiskymppiä. Plus sitten treenivaatteet. Mutta ainaki mä saan tanssia, eli harrastaa jotai mitä mä oon halunnu neljänneltä asti harrastaa.