Jesh! Tänää yökouluu, ja toi Sekopää alkaa ärsyttää. Peltiaivo nimittäi höpisee tuol meses jotai, eikä se ees tiiä mikä on mesebotti. Voihan sanonko mitä, mun kuulokkeet ei toimi ja muutenki mun MP kiukkuulee ku joku stereotypio teinistä. Ens kerral mä katon millasen kojeen mä ostan. Mul soi pääs Antti Ruiskun Ota kuvaa. Sit on toinen Jälleen yksin oon. Mä en tajuu mitä järkee niis on. Jotai pehmopoppii, joka ei kuitenkaa iske kunnol. Yks juttu muute... Mä unohin ostaa Sorsalle niit juttui, eikä mul oo mun pussis yhtäkäää toffeekuutiota! TÄÄ ON KATASTROFFI! No ei ny sentää... Ainaki mul on vanhoi autoi, enkä mä ottanu ees ollenkaa suklaata. Salmiakkia vaa sen verra mitä sitä siel oli kunnolla tarjolla. Mä en meinaa ottaa sinne paljo mitää turhaa. Helkkari, mun makuupussi on tuol saamarin pullokaapis kaike mahollisen romun alla! Helkkarin helkkari! Mä en kestä tätä.... No ihan sama. Napanöyhtäki on ilmeisesti lintsannu koulust ny pari päivää... Silti se kuulemma tuloo yökouluu. Ihme hyypiö. Katotaa, saanks mä tänää Sorsalta sen karkin, paitsi et on muutama juttu joka pitää viel ratkasta. Se muu homma on kyl ihan kiwasti hallinnas....

Yo, tomodachi!