Kiesus! Kehtaattekin vielä kuvitella runoa!!

Peeweli. Meikäläine ei tienny, että jotkut tosiaanki luki tätä. Nyt tekis mieli hakata Napanöyhdän  päätä seinään... Oikeesti! Jos se olis täs, nii voisin vaik lyyä vetoo, et sen pää olis hyvinkin läheisis tunnelmis seinän kans. (Jep, ei sais puhuu ihastuksistaa iha näin...) Vois kommentoiakki, et tietää mitä juttuja se lukee. Salkkarit tuloo, ja ärsyttää ku Seppo hoilailee. Siis Salkkareis. Kaikkei kauheita ohjelmii, ei ketään meses... TYLSÄÄ! Ei kai kukaa voi luulla, et mä kestän tääl kirjottelemas Vuotikseen jostai prkln kauneimmista rakkauslauluista?! Eli siis joku tonne meseen jutteleen. Columbakin on iha vaan huvikseen angstituulella, ja Omppu murjottaa ku menin kattoo Tuhkimotarinaa. Lisäks on jotai kolme tyyppii muis ihmisis meses... Jack - fani, sit joku muu outo tyyppi ja toine outo tyyppi. Ei telkusta tuu mitää, ei oo mitää kunnon DVD:tä katottavaks... Kaikki menee päin helkuttia! Paitsi yks juttu... Istumapaikkaki on koulus ihan perseestä. Okei, oon ny valitustuulella. Siks ei kannata just nyt suututtaa mua! Mulla ainaki on painavaa asiaa Napanöyhdälle... TOSI painavaa. Tuloksena tost asiast mun tekis mieli potkasta sitä persauksille... Enksmä muute ookki kiltti?! Mä lupaan potkii sitä persauksille, ja vaa sen takii koska se on nii ÄRSYTTÄVÄ!

Kauheeta... Voi kuinka tramaattista! Pikku - Annika pilaa suhteensa Roomioon ja jotai muuta sellasta kliseistä juttuu. Salkkarit on muuttunu NIIN kliseisiks, ettei ees mikkää kaunarit pysty parempaa. Tosiaa, Ridge näyttää iha Peltiaivolta. Eric muistuttaa jotenki mini - Ahosta... Taylor muistuttaa Huutista.... Voi juma. EN TOSIAANKAA RUPEE TEKEE ENÄÄ TOLLASII ANALYYSEI MEIJJÄN LUOKAST!