Hah. Spearsin tekemisiä valitellaa teevees (Peevees!). Koulus oli tylsää, koska kutoset pääs liikkatunnille ja me jouduttiin lääkärille. Eikä kukaan varmaa arvaa, kuka oli ekana!? Nii justii. Mä olin eka. Mokomaki tarkisti ryhdin ja kehtas pistää. No, ainakaa ei tuu mitää sairauksii. SILTI! Nomuttamutta. Hiihtolomalla (hihitolomalla) ei tuu varmaa paljo kirjotuksii, koska oon netittömäs paikas. Omppu ehkä tulee mun mukaan, siis josse pääsee. No muutenki! Meil oli bilsan koe, ja mä vastasin yhtee verisuoni - kohtaa: OMG! Mä en tiiä tätä! No mut sou... Tulee varmaa hyvä numero. Toivottavasti parempi ku siit yhestä matikan kokeesta. Kuuntelen just Dima Bilanin biisiä Kak ustroe etot mir, siis venäjänkielist versioo Never Let You Go: sta. Pikkasen helppo opetella ulkoo, kak ustroe etot mir... Mukaansa tempaava biisi, samoin ku enkunkielinen versio. Huomen on korvalääkäri, enk mä pääse liikkatunnille!  Voi Saulonin pelse sentää... Sanotaa mini - Nazgûlin tapaan. Siis ärrävikasen nazgûlin. Jee! Mä osaan tehä ton û koneella, en oo osannu. Güntherin Ding Dong Song jäi soimaan mulle päähä, ku mä kuuntelin sitä eile illalla.Sitte viellä vähä Goldiggersiä siihe, nii on valmis Ding Gold Dong Diggers Song. Mut mulla on myös pöriny sellane juttu, ku tuli radiosta joku aiva pimee piisi, jos laulettii jotenki näi: En mä muuta keksi, kelpaisiko seksi?

Jestas! Mä meinasin heittää Sormusten Herran ikkunast ulos, ja ikkuna olis sitte siitä vähä kärsiny... Joskus ei pidä lukee kirjaa samal ku kuuntelee radiot. Ainakaa, jos tulee tommone biisi. Sehä olis aiva sama, jos kuuntelis kahta huonoo biisii yhtäaikaa. <--- Kirjotusvirhe, mut sou. Kak ustroe etot mir... Toi jäi soimaa päähä! *Hakaa päätä seinää.* Iesus, ku noi kaikki piisit jää soimaa päähä ja sit pitää illalla kuunnella niit, ku ei saa unenpääst kiinni (kummastakoha pääst?). HÄH!? Mitä helevettiä mä oikee kirjotin? Pia must tulee yhtä paskamaine ihmine ku pervojengi on yhteensä. Siis Höyhenaivo, Kana - aivo ja Napanöyhtä. Joo, ette arvaa keit ne on. Sit se Jimmy kehtas varastaa mun kirjani tänää, ku oltii kumisotaa. Ittehä haasto riitaa, nii piti ottaa se sen kumi... Joka tapaukses, se ei suuttunu noi hirveesti ruottintunnilla, ku mä otin sen silt. Kumisota on tosi hauskaa - sillon ku ottaa PP: n kumit! Mä otin sen jos on risti ja sit toisen mis on kuoppa. Onneks mä löysin ne (Okay, Kana - aivo ja Laiska löys) ja laitoin sen pulsaan. Meil ei ollu matikkaa, eikä tullu läksyy. No mut, ny pitää mennä. Issee ja äitee raivostu siitä, ku mä en suostunu kääriin muita ku mun omat pyykkini.

Adios, amigo!