"En sydäntäs halunnut pudottaa,
en halunnut sua satuttaa.
Voi miksi päästin irti?
Miksi sinun sydämesi pudotin?
Sydämesi hajosi,
tuhanteen ja taas tuhanteen sirpaleeseen.
Se oli minun syyni,
annathan anteeksi?"

Mä oon täällä taas! Jep. Parin viikon tauon jälkeen kirjoittamassa. Tosin en nyt kirjoita koulusta, koska saatan eksyä ruokiksen mahtaviin juoruihin, tai linkassa (melkein) tapahtuviin murhiin. Jos todella haluat kuulla juorut, niin tässä tulee:
Juoru lähti: ***lla on sydänkuvioiset pikkarit.
Juoru loppui: ***n pikkareita p****taa.
Siis tuolle naurettiin ihan hirveästi. Ei olla ennen niin lujaa naurettu. No jaa. Ehkä sillon naurettiin, kun Huitzi haki mulle jälkkäriä, ja yksi opettaja kehui sitä runsaasta jälkiruokamäärästä. Sitten se ojensi pöydän yli kipon mulle, ja ope kattoi vähän ihmettelevänä. Et silleen.

Eilen taas katsoin Valehtelija! Valehtelija! - elokuvan. Mahtavat naurut tuli pitkästä aikaa, ellei lueta mukaan koulupäivien mahtavia naurunremakoita. Tässä eräänä päivänä SI ärsytti meikäläistä, niin minä ojensin käteni PP:lle ja snaoin:
"Lainaa kumia." , ja niinse lainas mulle kumia. Mä heitin sen päin SI:n pläsiä, muttei osunut kuin kaapinoveen. No SI otti sen kumin ja sanoi opettajalle:
"T**o, nyt on alkanu taivaallinen kumisota. Taivaasta tippu kumi, jossa on risti.", voi helkutti. Toisella kerralla mä heitin sitä mun kauniilla prinsessateroittimella ( uskokaa tai älkää!) silloin se meilkein osui!

Sitten on tämä minun Vuotiksessa roikkumistapani. Vuotiksessa olen aikasta paljon oleillut, ja lähettänyt pyynnön päästä Jouluhuispausjoukkueeseen. Sitten olen perustanut oman foorumin, TarinaMaailman. Roolijoille, tarinoijille ja runoilijoille on siellä jotain omaa. Tosin siellä ei ole vasta kuin minä ja yksi kaverini. Toivottavasti Aavehevosen lisäksi tulisi väkeä, sillä muuten koko homma lässähtää turhan aikaisin. Telkusta tulee varmaan joku Jim Carreyn elokuva (toivottavasti), sillä äänistä päättelen niin.

Nyt on aika lopettaa, ei juroa esittää saa!