Jes, jäin tänää PP: n kaa koulun jälkee luisteleen koululle. Napanöyhtä yritti näyttää taas jotai piirrustustaa, mut meiksu ei jaksanu kattoo. Oikeestaan esitin itteppäistä muulia, koska mua ei todellakaa kiinostanu nähä mitää pervoja piirroksia. Lisäks mulla oli asiaa PP: lle. Mokomaki pölisi jostai aivan turhaa, en ees kunnolla kuunnellu. Nyt on viikonloppu, enkä mä keksi mitää tekemist. Vois tietyst huomen soittaa vaik Sabrinalle, mut ei taia jaksaa (huomatkaa, olen laiska). Miksöhä kukaa ei ikinä kommentoi? Yks kommentti on tullu Janskulta, mut seki oli sellanen vastiskäynti. Vois ees kaikki jokka lukee, nii pistää et moi. On muute aika itsekästä sanoo moi. Moi on ranskaa, ja tarkoittaa minää. Mut nyt ei jaska opettaa teille sinitarra - aivoille yhtää mitää, ku opellaki on siin joitaki vaikeuksii. Ny jos siirryn taas musiikkii, saisin jotai aikaseks. Tarkka - ammujan Selkä Vasten Seinää on hyvä piisi! Uskokaa jo, älkää tuomitko nime perustella! Nyt mä lopetan, vaik mulla olis asiaaki....

Adios, amigos!