"Oon niin heikko.
Tarvitsen sinua,
mutta sinä inhoat minua.
Katson pitkin nenänvartta,
ja vittuilet.
En jaksa enää,
en itke sun vuokses siltikään."

Ärsyttää poikien vittuilu. Millä oikeudella ne rupee mulle vittuilemaan koulumatkalla, kun mä juttelen Pikku Pirulle koulumatkalla?! Ja sitte vielä se Luukas, joka haastaa riitaa. Voi raukkaa, ei olis kannattanut haastaa riitaa. Sillon se olis voinu välttyä höykytykseltä. Mutkun ei. Sen piti esittää niin kovista että! Ja sitten vielä ne haukkumiset, kehtaavatkin! Musta jotenkin tuntuu, että PP ymmärsi miltä musta tuntui. Vaikka mä sanoin, että "Antaa tulla vaan, mä kestän kyllä, antaa tulla.", niin se näki musta että loukkaukset satutti. Että se näki musta että potkut ja lyönnit satutti, että loukkaukset viilsi syvät haavat. Se tiesi, että mä pystyin vain vaivoin olla tuottamatta mielihyvää niille. Sen takia PP onkin ainoa ihminen, johon mä kunnolla luotan. Kukaan muu ei ees kuuntele, eikä ymmärrä mua. PP: tä tönitään koulus mua kohti, koska ne luulee mun tykkäävän siitä. Sen takia se joutuu esittämään idioottia kovista koulussa, vaikka se onkin ihan toisenlainen! En vaan voi kestää sitä ajatusta, et se joutuu esittään mun takia. Saatan varmaan vaihtaa koulua, koska en haluu olla jatkuvasti pilkan kohteena.