Helkkari mikä päivä! Lämmi, ja iha kiva. Kierreltiin Sorsan kaa kyliä ja Napanöyhtä tuli vastaa. Aluks Sorsa soitti sille ja pyysi sitä tulemaa meijjän mukaan. Mulle se oli ihan sama tulikse vai ei. Tosi Sorsa meinas jo lipsauttaa joitaki salaisuuksii. Joskus tekis mieli muurata sen suu umpee. Se kinus Napanöyhdän pikkuveljelt jotai Dueleita. Melki joutu maksamaa niist. Huomen on varmaa iha kiva päivä. Mistäs hemmetistä mä sen voisin tietää? Voi ku olis jo yökoulu... On nii rassaavaa vaa puhuu siit, ku se voidaan viel peruu. Ja muutenki on seikkoi jotka mietityttää. Ei vaa viitti kysyy. Sit foorumeilt ei ikinä löydy ketää, joka kuuntelis PG:tä. Miksei kukaa ikinä voi kuunnella samoi bändei ku mäki? Miksei kukaa tiedä Dima Bilanii, vaik se oli Euroviisuis? On maailma kyl outo. Haneuma Rideris on kyl outo musavideo. Kolme akkaa, joista yks on pukeutunu hääpukuu, yks karnevaalipukuu ja kolmas cowboyks. Lisäks tää on aika hidas piisi. Mut laulajan ääni korvaa sitä kyl aika paljo. Paitsi et nää kuulokkeet on vajavaiset, ja muuta silleesti inhottavaa joka vähentää äänen laatuu. Joskus tekis mieli vaa paiskata nää seinää. Mut koska Sorsa osti multa ne varakuulokkeet, pitää pitää näit ku kukkaa kämmenel. Helkkari, Finis ei oo melkee mitää luettavaa enää. Siel on kaikki samat ficit ku Vuotikseski, mut vaa enemmän väärinkuultui ja luettui! Mitä aineit huomen olikaa? Hissaa, toivottavast. Matikkaa, eikä. Onneks kässää on vast tiistaina. Pääse taas sahaamaa. -.-   Miksei niit voi joku muu sahata?! Mä en jaksa ainasta kyykymist, ku ne helkkarin penkit on nii matalii! Miks mun pitää olla näi helkkarin pitkä? Toivottavasti mä en enää ikinä tuu tekeen mitään puust. Mielummin mä ompelen käteni hajalle, ku sahaan jatkuvasti.

Adios amigos.