"Niin vaihtaa,
maailma aikaa.
Kuinka yhtenä yönä,
voi vaihtua vuosi?
Niin kaukaa,
olemme hakemassa toivon sanaa.
Silti pieni toivo sarastaa,
se oven auki narauttaa."

Uusi vuosi, samalla uudet naurut. Ainakin PP: llä, koska heti kun on eka kokous se kuolee nauruun. Se on kuollu nauruun jo aivan liian monta kertaa, tosin mitä väliä? Sillähän on hauskaa, ja mulla on hauskaa. Se on tärkeintä meijän kokouksis... Arveluttaa vaa miten voijjaan kokoustaa ku se menee yläasteelle? Vaikee pulma, täytyyki ruveta miettiin. Jos me jatketaan tuola toisen kunnan puolel, niin emmä sitä jaksa kahta tuntii yhes risteykses oottaa. Ehkä se lintsais? Ei. Ei se lintsaa, mä tiiän sen. Ennemmin enkeleitä ja apinoita lentelis open perseestä ennen ku se lintsais. Ku mä uimareissun jälkee keksin sen mahtavan pilalaulun, nii se minas revetä liitoksistaa. Ei ny kungigasjumppa voi olla nii hyvä vähä muunneltuna??!! Ei ainakaa mun mielest. Tai no oikeestaa meikäläineki nauro ku hullu, mut kai se ny kahta parasta kaveria naurattaa? Voi jumankavita on koulus ollu hauskaa. Opeki on kuullu jotain himmeetä Hentusen hiplailuista. PP nauro sillekki ihan sikana. Mokomaki, nauro viel enemmän ku mä sanoin : Oisko pitäny? Kiesus se oli punane ku se nauro! Niinku tomaatti tai jotai sinne päin. Pitää muute harkita jääpalojen kuljettamista mukana. Saattaa tosin vähä sulaa taskuun, mut ei se menoo haittaa! Sitte mennään lujempaa, ku on märemmät taskut. XD Osaan mäki olla niin hiton koominen, että ihan naurattaa. Hyvä etten naura joka asialle, jonka tajuun kaksmielisesti. Hieno ilmotus muute: Etsitää kaksmielist kirjekaverii! Eikä muuta tarttis lisätä. Pitää ruvetaki kirjeenvaihtajaks, joka postaa kaikkii hauskoi juttui. Pikkuserkut varmaa repeäis naurust, ku sais vaa tietää minkälaisia juoru tääl on lähetetty. Eiks meikäläisellä ookki mahava elämä? Luokka, joka sai kouluavustajan räjähtämään puoles tunnis, vaikka muut on kestäny maksimissaan viikon. Vitsi sillä oli lyhyt pinna, mäki hermostun huonommin ku se, vaikka mä oon kyllä herkkä suuttumaan. Sitä sai todistaa Aapinen kolmoselta, ku tuli mulle aukomaan päätä. Turpaan tuli. TUUPIIN TULI!! XD Toi oli ilmaisu PP:n mukaan. PP: ki osaa olla niin positiivinen, et se sai mutki stressaamaa ennen matikan kokeita. Perskele, ei pitäis kaveerata stressikunkun kaa. Mutku se vaan on nii himmetin kiva! Kukaa muu ei oikeen oo yhtä positiivinen ku se, mut koulus seki on ku sitruunan nielly. (Vaikka sitruuna onki hyvää.) Ja kaikki on vaa sen Kallion syytä. Mokomaki idiootti tuloo tönimää toisia portaita alas ja portaita kohti. Sit viel Hentune hienosti puolustaa sitä! Tekis kyl mieli vähä ojentaa sitä, ja kertoo millanen se on ollu. Siis ku painajainen! Se tönii mua ja PP: tä joka paikas, ja seuraa pikku Mäkikotkan kans mua ja PP: tä. Sil ei oo mitää muuta tekemistä, vaik sillä on pikkuveli ja kaikkee. Senki pikkuveli on täys riesa. Istuu mun ees linkas ja valittaa. Sit ku ne ei nosta penkkejä ylös! Saa oottaa viis vuatta ennenku ne on ees sisäistäny puolet lauseesta.

Oon Loftikses nytki. Luen jotai Supernatural - ficciä, vaik täl hetkel ei vois vähempää kiinnostaa. Pitäis varmaa mennä nukkuun, ku kello on reilust yli puolenyön. Mutku ei sais kuitenkaa unta. Ja MP: n patterit on jossai huittinnevadassa ja pitää hauskaa bailulomaa. Tai oikeestaa ne taitaa olla tuol laatikos, mut sou vot. Ei jaksa kaivaa niit sieltä, ja kuka jaksais? Ei tartte ku laittaa ladattavat patterit laturiin ja ladata. Aamul saa sit ladatut patterit. Karoin tänää Menolipun Mombasaan. Voi jes. Pappa betalar tai jotai sinne päin. Isi maksaa, just just. Senku näkis, nii olis kaike nähny. Se olis maailma kaheksas ihme. Meitin isukki on nimittäin kauheen pihi. Niinku mä totesin PP:lle sen isovanhemmist:
"Sun isoisäs ja isoäitees on nii PIHEJÄ, et ne ei viitti antaa sulle ku euron!"
Ja sit se PP: n hekotus! Mahtavaa, sit se meinaa lemata lumipenkaan. No, mut täytyy mennä.

Adios, amigo.