"Maailman tulissa,
kukin voi horjahdella.
Se voi kaataa,
ja voit jäädä siihen iäksi."

Joo joo! Itsehän toivoitte runoa, joten nyt se tuli! Viimeks ei vaa jaksanu kirjottaa sitä. Voih, kaikki muistuttaa eilisestä! *Hakkaa päätään seinään.* Kuinka linkasta, liikuntatunnista, kostosta ja luokasta ympärillä saa aikaan katastrofin? Tietysti lisäämällä siihen ihastuksen ja töppäämällä kauheesti. Joidenki mielestä se saattais olla söpöä, ja niin edelleen, mut musta oksettavaa! Ainaki sillon, ku kosto menee väärään osotteeseen... No, ittehän se pyys! Muttamutta. Ei kai mun ollu pakko pussata sitä? Mutta mä TEIN SEN! Kiesus, mua oksetti koko eilisen päivän enkä mä syöny muuta ku pari lakupalaa. Pirskatti, mä en tänäänkää ruokiksella syöny paljoo. Jäi puolet näkkäristä ja mandariini syömättä. V*tun pojat! Onko niitten pakkoa ina oksettaa?! "Koneeseen kadonnutta, ei voi takaisin saada...", laulaa Apulannan poijjat. Kiittäkää heitä tästä mainiosta biisistä. Meen taas ajjoissa... MOCCAKAHVI!

Adios amigo!