Wow, oon Poris. Oikeesti! Lähetin päivällä PP:lle tekstarin, ja ihastelin pikkuvauvaa. Voiks olla tylsempää? Äitee piilotteli tos pari tuntii leijonapulloo, mut sit se paljastu. Mä kittaan colaa, ja kyttään kännyä. Voi ku joku soittais. Okei okei.. Se ei toteutunu viimeks, joten miks ny? Kukaa ei ikinä soita, ei ees se yks tyyppi joka vois soittaa. PP on oksennustaudis, ja sitä enne sil oli korvatulehus ja joku yskään liittyvä juttu. Ny mä muuten tiiän, miks Napanöyhtä fanittaa DragonBallia, koska se on yhtä pervo ku se itekkin. Varsinki se vanha kääkkänä! Jouduin tekeen uuden meseoson, jot pystyin jutteleen jollekki meses. Pia alkaa Pasila, mä katon sen ja alan taas kirjotella tarinoit. Kerroppa, pitäiskö mun tehä tarinoit tähä blogii? Tai ehkä mä voisin tehä toisen, tarinablogin tähä rinnalle? Katon täs samalla Pasilaa. Koneen yläpuolel on telkku. Joku naine hakkaa Kyöstiä telkus... Taas on tylsää, ja blaa blaa blaa. Ei tosiaankaa kiinosta mikää hakkaamiisjuttu. Katon nyt jotai Alex & Emma - jutskaa. Se Alex on mielettömän söpö! Iha niinku Napanöyhtäki... Ja  taas on umpirakastunu tyyppi vauhis. Mä en itekkää tajuu, mitä mä siin nään. Ehkä ne hiukset ja silmät, tai se huumorintaju. Tosi jos mä tykkään perverssistä huumorintajusta, ni sit o maailman kirjat sekasi.

No mut... VOI EI! EMMA NÄKI ALEXIN JA JONKU HYYPIÖN JUTTELEVAN. Alex jäi yksin.. *Itkee.* Please... Niin ihana ilme! Surullinen, välittävä. Luke Wilson esitti Alexia. Mahtavaa, mutta surullista. Melkein jäi yksin, mutta saikin Emman. Voi juma, mulle ei varmaan koskaan käy noin... Mä erotan kyllä sadun ja toden, mut kukaan ei tunnu tajuavan sitä. Noi porilaasekki vaa juo ja puhuu. Mä saan tehä tietsikalla mitä ikinä lystään, mut tääl ei oo tosiaanka ketää, joka olis mun kaa juttelees. Ne juipit kotipuoles nukkuu, ja tytöt kans. Ainoostaan mä valvon. Tylsää, aikuset iha oikeest ärsyttää! Mihinähä mä nukun? Väsyttää vaa nii perkeleest.

Adios amigos!