Runo taas jää kirjottamatta. ÄLÄKÄ NURISE SIÄLLÄ, TAI MÄ EN KIRJOTA OLLENKAA!

Haa, musiikin uusi ihmelapsi on vuonna 2005 paljastunut! Antonio José, osallistui vuonna 2005 Junior Eurovisioniin. Kappale oli iki - ihana te traigo flores. Komea ääni poijjalla ainaki on. Siitä mä oon melekeen varma. Käy vaikka kattomas! YouTubesta löytyy, ku etit tolla nimellä. Lyöään vaik vetoo! Euro mun puolelt, et löytyy. No nii, mennäkseni toisee asiaan, nii oon taas meses. Huutis varmaaki lukee tätä ku on nii hiljaa. Napanöyhtä on ollu meses koko se aja mitä mä täs oon ollu. Ihme! Täytyy vaa sanoo. Ei se kuitenkaa oo mulle puhunu, niinku ei moni muukaa. Äitee ja issee on taas kaupas, oikeestaa nyt kirppiksellä. Toivottavast ne löysi sit sitä salmiakkipurkkaa, sil muuten ne tuo salmiakkikuvioita... Ottaa perkleesti päähä se, ettei niitä löyry muualta ku ässäst. Ja ässäs ne maksaa nii vit*n  paljo. Ei oikee huvittais ostaa melkee joka toine viikko noi kaks euroo ja kakskyt senttii maksava purkkapussi, jos ei oo paljo purkkaakaa! Dylsää. En katto Duudsoneit YouTubest, koska kuuntelen Antoniota. =)  Täytsiipä myöntää, et ei se pahemman näkönen oo. Eikä kyl se yks kutosluokkalaanenkaa oo yhtää kaksisemma näkönen... Haaveilu siksee, mä oon haaveillu jo ainaki kuustoist tuntii ja viistoist minuuttii siitä!

Siisbä nyt, pia äitee ja issee tuloo. Kauheeta, mulla on huules vesikelloo muistuttava juttu! Se ei oo yhtää hyvä siin, ottaa kipeetä jo ku mikää hipaseeki sitä. Ei jaksais ainakaa ny ruveta tekeen jotai iha pimeetä, ku esim. hengailee Loftikses, koska siel on yhtä pimeetä sakkii ku mä oon. Eli siis pysykää kaukan Loftiksest. Siis mähä kuulen väärin tosi usei, ja siks mun kaveritki on aikalailla varautunu korvatulpil.

Adios amigo!