EI runoa, eli ei kannata kuvitellakaan enää sellaisia.

KRÄÄH! Mä inhoan tätä biisiä. Mulla on soinu koko päivän yks, vanha biisi: Ufo tarjosi kaakaon. Ja en oo kuullu sitä varmaa vuotee, nii sit se tulee ja pamahtaa mun päähä. Pyh, tääl netis ei oo mitää paikkaa jos olis jotai tapahtumii. En oo ees meses, ku äiteen mese on auki. Tuski siel ketää muuta olis ku Juissi. Sekää olis tuski siel kauaa. Pia alkaa Kate Hudsonin tähdittämä Kuninka hukata kundi 10 päivässä. Varmaa mielenkiintone. Ehkä parempi ku se Tuhkakeskiviikko, joka oli muute aivan surkee. Lukuu ottamatta Elijah Woodia, joka teki hyvä roolisuaritukse. Aika lyhyt se tyyppi vaa o... Ellei se oo sit kasvanu. XD     Voi juma, väsyneenä naurattaa paljo enemmä! Ei ihime, et meijjä luokkaa naurattaa joka juttu. Kaik menee nii myöhää nukkumaa. Tosi mä meen aina ennen kymment. Usein puol kymmene. Joskus tekis mieli lukee, mut en mä kuitenkaa lue. Mä nukahan kyl lukemise jälkee paremmi, mut yleensä väsyttää nii saamarist, ennen ku menee nukkuu. Onneks kukaa ei soita pilareit sillo... Jos Napanöyhtä ja kumppanit soittais, mä hakkaisin ne koulus! Kirjaamellisest... Se on sit lupaus. Tosi mä lupasi jo sille yhelle ellei se lopeta kovisteluu. Ja sit viel se yks, joka ei ees yritä olla kaikkie kaveri. Se kaveeraa muutama kans, sit se saa ne vihaamaa muit ja sit se haukkuu ne pystyy. Ei ihime, et sillä ei oo kavereit. Olin muute Mikseris tänää... Kuuntelin taas sen biisin Ikävä, se o iha hyvä... Ellei lasketa räppärin kauheeta ääntä. Muutenki! T-A: n ääni o paremman kuulone, usko pois! Noi Indican fanipaidat on aika rumii... Itte painaisin ehkä parempii, mutku ei oo värei. Voisha ne tussit hankkii, eikä valkoset paidatkaa paljoo maksa.... Heei! Sillähä vois ansaitakki jotai, jos myis kavereille ite painettui paitoi... Tosi niien koon tarttis ennenku ostais sen paian... Äitee syää viel kaikki noi murot. Mä syön kyl seuraavaks! Issee asentaa jotai konetta tuol vieraspuolel, ja mun kässäntyö ei etene. Mut mää meen lähettään fanipostia jollekki tyypille julkisuudest...

Adios, amigo!