"What did you learn at school today?
That's what the teachers used to say
But they don't know
Don't understand, do they?
Why do they always give advice?
Saying "Just be nice, always think twice"
When it's been a long since they had a teenage life "

Hienosti laulaa Daz Sampson laulaa Teenage lifea. Kuuntelen sitä justiisa nytkin MP3-soittimestani. Edelleen tylsistymässä sukulaisten työnä. Kone tilttasi ennen tätä 3 tuntia peräkkäin. *Huokaus* Ne juhlijat eivät vauvautuneet meseen...mitä intoa odottaa niitä 3 tuntia illalla, eivätkä ne voi ajatella, että mun sukalaisillanikin voi olla kone?!  Nyt roikun Polluxin chatissa, ja juttelen kikka 92:sen kanssa, silläkin on kuulemma surkea viikonloppu. Mun vanhemmilla on kyllä hauskaa, oikeen hauskaa. Törkeää jättää minut ilman pikkuserkkujeni seuraa, vaikka ne voisivat olla täällä!!! Aikuiset voivat olla joskus todellisia idiootteja. Pitäisi muutenkin kinua äidiltä tiskauspalkkio... mähän en ilmaiseksi tiskaa! Se vaan luulee, että mä oon sen ilmainen apulainen, mutta enpä olekaan.  Ne juttelee äiteen ja jonkun sukulaisen kanssa tuola olohuoneessa nytki. Onneksi minä saan olla koneella, ja omiin nimiini, koska muuten minä räjähtäisin raivosta. Nukuttaakin, mutta en saa unta. Se ainainen unettomuus vaiva. Hiiteen koko unettomuus, ja nyt kaikki nukkumaan! Selvä, olen huono aloittamaan vallankumousta, mutta siitähän se lähtee, eikö niin?

Kukaan ei täällä käsitä, miten tylsää minulla on! Kuinka voisin viihtyä vanhahkojen ihmisten seurassa? Siinäpä pulma, enkä jaksa ruveta ratkomaan sitä väsyneillä aivoilla. Puhelin odottaa vieressä, jos joku mukava ihminen kotoa soittaisi ja jaksaisi jaaritella puhelimessa. Kukaan ei kuitenkaan osaa valita puhelimesta numeroa, joka on varustettu nimellä IITU. Movetroni nyt kuuntelen... se on ikivanha bändi, jonka kappale Kierreportaat soi justiisa nyt MP:ssä. Tylsempääkin voi olla, kun roikkua sukulaisten luona. Vai mitä? Ääh! Turhaa yrittää huijata itseään tuollaisella soopalla. Sitä mä oon täynnä kurkkuani myöten. Olisipa edes Historiankirjat mukana! Silloin olisi jotain ihanaa tehtävää. Minua saatetaan pitää hulluna, koska yksi lempiaineistani on Historia. Toiseksi tulee liikunta ja kolmanneksi ainekirjoitus. Pitäisi ruveta kirjailijaksi. Sen verran hyviä leimoja tulee tarnoista. Kerrottakoon tässä välissä, että olen ysivitonen. Sentään jotain muiden mielestä järkevää kirjoitan, vai kirjoitanki sittenkään? Sormet vain vilahtelevat näppäimistön päällä, kun naputtelen kirjaimia.

Polluxin chatissa pelataan jotain rodunarvauskisaa. Snowrider arvasi oikein Chicoteaguanponin. Osallistun itsekin siihen, mutta huonommalla rotutietämyksellä. Eihän sitä aina jaksa olla viisas? Minua ei ainakaan huvita olla viisas, vaan haluan olla yhtä seko kuin nyt! Kun sanotaan, että kukaan ei ole täydellinen, niin valehdellaan. Kaikki ovat täydellisiä juuri sellaisina, kuin ovat nyt. Kenenkään ei tarvitse kenenkään takia muuttua ulkonäoltään. Jos ei esim. pojalle kelpaa, niin juippi saa sitten luvan olla ilman! Mitäs tulee valittamaan tytön ulkonöstä.  No mutta, siirrytään takaisin surkeastakin surkeampaan viikonloppuun...onneksi maanantaina pääsen taas kouluun! Silloin aion pitää hauskaa oikein olan takaa. Härnätä Pikku pirua, ja muuta sen sellaista mukavaa pikku tekemistä. Sekä tietysti kiduttaa Pikku idioottia virheestään lyödä minua! Soittakaa nyt hitsi vie joku! Ei täällä jaksa roikkua kauaa puhelimessa puhelua odottaen... tai no, ei kukaan sanonut soittavansa, mutta toivoisin niiden jonkun piristävän päivääni ja soittavan.

Nyt lopetan. Adios amigo!

 

LATER:

Kukaan, ei kukaan viitsi mesessä jäädä juttelemaan. Kaikki sanovat vaan moi, ja häipyvät sitten. Soittoa ei kukaan kiltti ihminen ole minulle soittanut.Noh, kuka jaksaísikaan soitella murhalistanpitäjälle? Ettei vaan tule murhia. Pojat niitä murhia yleensä hankkivatkin, varsinkin Napanöyhtä. Sillä on jo 100 murhaa. Muut pojat ovat 20 - 25 murhan pisteissä. Voi voi Napanöyhtä. Sun on niin helppoa, kun voit hankkia murhia kotimatkalla. "Uuu!" kuuluu vaan huuto mun ja mun kaverin (joka on pika) takaa. Siitä tietää, että Napanöyhtä seuraa muiden kanssa. Onneksi se kaveri ja mä kävellään nopeeta. Nytkin mietitään, että milläs ne sais uskomaan, että me ollaan pelkkiä kavereita.Ei ne kuitenkaan usko. Eihän ne ole tähänkään asti uskoneet. Kukapa uskoisi? Ei kukaan poika, jonka mielestä pojat ja tytöt voivat vain seurustella tai riidellä. Tai olla sisaruksia. Tai olla sukulaisia. Tuo on oikeasti ärsyttävää, kun ei tajua, että voisi sitä kuunnella vähän 'paria'. jotta vältyttäisiin edesottamuksilta. Miksi vältyttäisiinkään? Kokemukset vahvistavat meitä, mutta minun mielestäni minulla on liikaa huonoja kokemuksia. Ensin paikka Pölvästi Peltiaivon vieressä. Sitten paikka Pikku Pirun vieressä, samassa ryhmässä Kinuskin ja Jenkin kanssa. Onneksi muut ryhmästä ovat järkeviä. Ainoastaan minä ja Pikku Piru ollaan hieman sekopäisiä. :P   Vai hieman! Ei sitä uskoisi, kun kuuntelee sen ja mun juttuja! Onneksi  muut pojista, paitsi Vinkki on idiootteja, eivätkä tajua medän puheenaiheista hölkäsen pöläystä.

Sitten lyhyt luonnehdinta Jalkahiestä: Idiootti, joskus hauska ja pölvästi. Tämä on perustanut Napanöyhdän kanssa Hanipöö - kerhon, jonka päätehtävää en valitettavasti kerro. Sitten on Hentunen, hieman seko mutta mukava tyttö kuudennelta.

Adios amigo, taas!

VERY LATER:

Taas kirjoittamassa. En tiedä miksi. MEsessä on juu kyllä juu pari kuikkelia. Mutta ne ovat meidän luokan mölyapinakerhosta. Nukuttaakin ja meinaan nukahtaa näppäimistölle, enkä voi sille mitään! ;) Hupaisaa kyllä ,minulla on hauskaa. Tosin siinä kun yritän saada ne pari kuikkelia puhumaan. Mikään muu ei ole hauskaa. *Virn* Olisi kyllä hauska nähdä kavereita. Muttakun  on varmaan 20 kilsan päässä kotoa ja ilman saldoa. Voi herranjumala, mihinkä mä tässä vielä joudun!

Adios amigo, Vielä kerran!!!