Ihimne, tää masiina ei löydä Becky Taylorin Once Upon a Decemberiä ei sitte millää! Paska vehje. Pitää sit kuunella YouTubest. Likka laulaa tosi hywi!. PP lähti muutama minsa sitte. Sekää ei voinu pitää turpaansa kiinni Vanhan Holvikirkon aikana. Olis jo luakkaretkipäivä... Sais ostettuu uudet kuulokkeet. Mul ei oo nist ku toinen jäljel. Sekoiltiin kunnon Polluxlaisjoukolla meses perjantai-iltana. Whee, kukaa ei päästäny Melbaa lähtee. Eile illalla mä ja Dales huudeltii vähä toisillee. Mä huusin et DALES ON RUOTSIN KUNKKUU!! ja se huus et RIZO ON PONITALLI!!! Ihq katto vähä pitkää, ja Melba ei korvaansa lotkauttanu koko jutulle. No noi onki mun ja Dalesin insidejuttui. Kukaa muu ei varmaankaa tajuu noit... Eääh, pitäis ruveta siirtämää Berryä aivoista paperil, mutku ei jaksa. Siit ei kumminkaa tuu hywää. Ainakaa yhtä hywää ku Oliver Riggs oli. Tasukuki pitäis jaksaa piirtää, ku niit on siirtäny jo kuukaustolkulla eteenpäi. "En kiirehdi en juokse...", kuunteleen Ruiskuu. Ei oo parempaa tekemist. Huomen taas kouluu ja pervojen tyyppien luo. Okay! Mä myönnän et oon itteki sellanen, mut mitä sille voi? Oon ollu liikaa sen luokan kans. Meijjän luokan jutuist ei tajuu kukaa muu. Opekaa ei iha tajua niit... Kattoo vaa WTF-ilmeel. Mitä aineit huomen olikaa? Matikkaa... Ussaa ja Äikkää...? Maybe. Pitää viel kysyy joltai meses. Ne ei sit ikinä voi olla meses sillon ku niit tarvii. Se on kyl karu totuus. Teiden tomu kengissäin... Laalalaa, mua laulattaa. Aikaas pyytämään.... Pitäiskö näistä tehä songficcejä. Sais mun lauluhaluniki lopun.  Mutku ei jaksa kopsata niit tähän...Näis kommenteiski on jotai roskapostii. Mut  mitä väliä. Antaa olla. Mua ihan oikeesti ärsyttää se, ku kaikki puhuu antamisesta, tyydyttämisestä ja sauvasta. Ne alkaa olla epäilyttävii puheit!

Sayônara!