Väsyttää, pitäis jaksaa odotella Pasilan uusintaa. Ei jaksanu kattoo lauantaina. Tänää oli koulus pikkasen hauskaa! Paitsi et se ärsyttävä tyyppi tuli taas hammasrautoonensa ärsyttään. Se ei ees tiedä mitä tarkottaa säälittävä, mut silti se sanoo mua säälittäväks. HH: taki se sano vosuks. Ihme tyyppi. Oon muute vaihtanu selaimen Lolifoxiin, ja on muute nopee! Lisäks täs on siisti logo, tollane ihmiskettu. Animefaneille lähinnä tarkotettu. No, meiksu onki kattonu aikasta paljo animee telkust. Esimerkiks ny vaikka nää:
-Sailor Moon.
-Pokemón.
-Digimon.
-Fullmetal Alchemist.
-Transformes ja Transformes Energon.
-Hamtaro.
-Tao Tao.

Noita oon kattonu ja oon kattonu muitaki, esimerkisk Tokyo Mew Mewiä, mut oon kattonu vast yhen jakson, nii ei sit voi kunnol kattomiseks kutsuu... No mut kuitenki. Pikkase Mr. Bean lomailee on hyvä leffa! Mä räkätin varmaa pääni irti siel, vaik ei ollu mitää naurettavaa. Ne tyrkyn pippyrit oli ehkä liia väkevii... No mut mitä väliä. Pelattiin Jyissin kans Kuninkaan paluuta kaksinpelillä. Hah, mä nostin Gimlin levelii kahella. Sit mä hakkasin niitä örkkei ku puolihullu sil kirveel. Lisäks Gandalfil mä en pystyny juokseen, ja me haukuttiin Jyissin kans sitä kilipaa. Banzku oleili iha vaa yksi (koneel, eli meses). Mä muute inhoon lomia. Ei oo mitää tekemistä, ja sit alkaa lukeminenki pänniin. Sit ei auta ku kaivaa pleikka tai barbit esiin. Tai sit vaa yrittää nukkuu, vaik ei sitäkää pysty. Oon meses, ja sielki ei oo ku Napanöyhtä... Telkusta tuloo jotai kauheit mainoksii, ja valitetaa jostai Ylen jutuist. Ihan sama mulle, kunha vaa saa kattoo tietyt sarjat telkust. =)  Paitsi et ny mä oon käyttäny teeveetä vaa pleikkarin pelaamises. Helkkari ku mulla on vaa PS1! Siin ne hahmot on iha vammasen näkösii, lisäks niide naamat on littanoita ku pannukakku.

Pääsiäine on iha kivaa aikaa, mut väsyttävintä on miettii, mitä cosplayais. Mulla on tietysti aina se sama, H.G. Mut välil haluais coplayata vaik Pansy Parkinsonii, mutku en haluu värjätä hiuksii. Ehkä pitäis cospalayata Mew Zakuroo, sil on vähä samanväriset hiukset ku mulla. Onneks TP ei lopeta!  No nyt seki sit lähti. Mä en tajuu mikä into niien on lukee kokeisiin, sit ainaki tulee huono numero. Ainaki mulle. xD Mä ny en jaksakkaa koskaa lukee, jätin lukemise jo sillon ku meil alko olla kokeit. Pitäispä joku meijjän luokkalaine synttärijuhlat. Niit on viime kuulla ollu aivan saamaristi, ja silti vaa yks on pitäny ne! Voi juma, Sallalla ja Tuomolla on ongelmii... Pikkase meijjän kässätunnilla tänää ope oli mahtava: "Jätetään nyt ne ihmissuhdeongelmat vähemmälle ja tehdään töitä." xD

Arigatô!