Runoko? Tähän? Hiast huilu!

En jaksa väsätä mitään värssyä. Läksyt on tehty ja niin poispäin. Sais joku ilmestyy meseen! Ei tääl meses jaksa roikkuu jatkuvasti ilman keskustelui. InuYasha - fani suuttu tietenki, koska en ehtiny jatkaa roolia, ja PP on jossai huittisis kattomas Salkkareita. Sitte tää yks Huutis, joka lukee äikänsanaluokkakokeisii. Ei jaksais ottaa niistäkää mitää kauheeta pakkoa saada kymppi. Ysi tai joku sen alapuoelt riittää iha hyvin. Jos kutonen tulee, nii täytyy olla harvinaise tyhmä. Ainaki mun mittapuulla. Ruottia ei lasketa, sil mä sain sen yhestä kokeesta kutosen. Enkussaki toiset on hirveit lukemaan, ku mä parin muun joukos alotan lukemisen vast joskus alle puolenyön edellisenä iltana. Paremmin ne menee, ku ei lue. Ainaki mulla on aina menny. Sit on se aine, joka pitästyttää mut kuoliaiks, ku mä hihkun innost. Hissa. Jep, kuulitte iha oikein. Hissa on mun lempiaineeni, ja sit on ainaki äikäs ainekirjotus. Joskus on matikkaki, ku on jotai helppoi juttui. Ja sitte vaihetaan musiikkipölinään. Kuuntlen just Never Let You Go - biisin venjänkielist versioo. Jep, se on venäjä edustuskappale. Ja ihana. =)  Kuunteleppa, niin tajuut! Mietit varmaa, et; Ja se laulaja oli? No se oli DIMA BILAN! Siis Dima Bilan, Viktor Belan oikeelta nimeltään. Bee, wikipedia on joskus hyödylline. Harmi, ettei se talleta lyriikkoja, muuteha mä viettäisi siellä puolet koneeloloajast. Pitäis käydä habos. Just sen takia, ku siel on yks kaveri ja pikkuserkku. Ei siinäkää varmaa mitää järkee koko paikas. Nyt vaihettiin Britney Spearsiin. Hit Me Baby One More Time - kuuluu kuulokkeist. Iha hyvä biisi, mut parempiaki on. Esimerkiks toi Stronger, ja sit on Dima Bilanin Lady Flamen englannin kielinen versio, eli Nevozmozhoe Vozmozhono. Ainaki muistaakseni se kirjotettii noin. Olis kiva kirjottaa noilla kyrillisillä kirjaamilla, mutku täs prkln  jutskassa ei oo niitä. Pitäiski toivoo sitä mahollisuutta tähä... Olis iha jännää kirjottaa tällä niinku kaikkia juttuja, ja sit lähetellä mahtavia kyrillisii meilei. Tosi ne saattais pitää mua sekopäisempänä, ku mä todellisuudes oonkaa. Ja mä oon kyl seko muutenki.  Melkein sekojutskujen huipulla PP:n kaa. Tosi PP saattaa olla hepulikohtauste huipul. Ja Vilkku on kohottanu astettaa pervompaa suuntaa.

Mut sou, ja sou vot? Ei aina jaska analysoida luokkakavereita, joista osa saa joskus niinki vahvoi hepuleit, ettei niil oo rajaa. Esimerkiks tää Sorsa, on pikkuse raivonnu opelle. Potki pulsaa, tuoli ja haukku opea. Aika paha, no ei ihmekää. Ku saksalaine suuttuu nii siin sit ollaa helisemäs. EI kannata sitä suututtaa, eik kannata muute muakaa. Sen on saanu kokee kaks ihmistä, ja reilust! Pölvästi on ja sit se Aapine. Mokomatki ideutiit. Näiku kauniinst sanotaan, niin mokomatki salaudit. Se joka osaa ranskaa, niin voi suomentaa ton ihan vapaast. En kiel, enkä toru. Iha vappaast, ei mitää estettä. Voi kun Dima oli seuraaviski Euroviisuis, mut vaa biisillä Lady Flame. Mut ny taitaa olla aika taas sanoo:

Adios, amigo!